niedziela, 24 sierpnia 2014

Mix. 24/08/14


Niedziela spędzona na czytaniu i oglądaniu seriali.



Pełen relaks i cisza. ;)
Lubię od czasu od czasu spędzić dzień sama w domu.
Rodzinka wybyła na weekend, aż na Mazury więc miałam okazję poleniuchować i robić wszystko bardzo... wooolnoo ;)
Nikt na mnie nie czekał, nic nie miałam do załatwienia....  mogłam cieszyć się wolnym dniem!



Późne śniadanie obowiązkowo w towarzystwie kawy z mlekiem.





Zakupy spożywcze. 
Wybrałam się tylko do Rossmana po produkty enerBio, a po drodze wypatrzyłam  owoce i warzywa, których nigdy za wiele ;)
Jutro będzie koktajl owocowo-pietruszkowy i kolba kukurydzy na gorąco z odrobiną masła, mmmm;)




Pyszna biała czekolada♥ nigdzie nie mogłam jej dostać, dopiero brat przywiózł mi ją z Niemiec.




 Latte Starbucks.



Nowy numer Women's Health, jak zawsze pełen ciekawych artykułów.


Po południe: czarny maniciure#lolita#zielona herbata.
Dość często wracam do tej książki.

Wierny towarzysz, o każdej porze dnia i nocy- Tosia♥



Koniec dnia przy lampce wina i lodach Manhattan, obłędnie karmelowy smak. 



Pozdrawiam Wszystkich i życzę udanego poniedziałku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz