piątek, 8 sierpnia 2014

Pomysły na śniadania.

Witam Wszystkich! ;)

Dzisiaj moje propozycje na pyszne i zdrowe śniadanie z pełnowartościowych produktów.
Dają uczucie sytości na dłużej.
Nigdy nie wychodzę z domu bez śniadania, kiedy mam mało czasu przygotowuję koktajl, jak mam dzień wolny robię owsiankę.
Jak rano czegoś nie zjem to potrafię być okropna ;)

1. Placki (omlety) z owocami + kawa zbożowa.

- 2 jajka ekologiczne
- 3 łyżki mąki żytniej
- mleko "na oko" żeby ciasto było płynne, nie za gęste, nie za rzadkie ;)
- można dodać łyżeczkę cynamonu

Na początku miksuję same jajka, dodaje mąkę i mleko (do wyboru-  owsiane, migdałowe...)
Smażę z obu stron.
Placuszki jem z owocami, akurat miałam borówki.





2. Jogurt naturalny lub grecki. 
Dodaję do niego: płatki owsiane, otręby pszenne, siemie lniane, słonecznik, migdały, owoce.

Wybierajcie jogurty bez cukru i mleka w proszku. 
Polecam jogurt naturalny 0% i jogurt grecki Bakomy.



3. Mój sposób na szybkie i pyszne śniadanie: wrzucam do miseczki otręby, płatki kukurydziane, owoce i zalewam mlekiem ;) mmmm.


4. Płatki owsiane na mleku z dodatkiem owoców. Do tego pyszne wafle ryżowe, można zastąpić je ciemnym pieczywem. Owsianka jest dla mnie bardzo sycąca dlatego taki wafelek w 100% mi wystarcza.



Czasami przygotowuję kanapki z białym serem i dżemem domowej roboty, najbardziej lubię z czarnej porzeczki. Zawiera mnóstwo witaminy C i jest pysznie kwaśny ;)  Nie wszyscy lubą czarną porzeczkę dlatego polecam do domowej konfitury dodać naturalne kakao i cukier trzcinowy. 
Dla tych, którzy kuchnię omijają szerokim łukiem polecam dżemy i powidła dostępne w piekarniach "Dom Chleba".

A jakie są Wasze pomysły na śniadania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz