sobota, 16 sierpnia 2014

Fit Przepiśnik.

Mój przepiśnik kupiłam w Biedronce za 20 zł.
Wiem, że w Empiku kosztowały 50 zł, a więc nie przepłaciłam.

Wybór był duży, ja zdecydowałam się na Fit Przepiśnik. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.
Mój zawiera szybkie, zdrowe przepisy, ale to nie one mnie zachęciły ;) urzekła mnie szata graficzna.
Jest śliczny ;)  Od kiedy zostałam jego szczęśliwą posiadaczką , zawsze mam go przy sobie, oczywiście nie zastapi mojego kalendarza, w którym notuję WSZYSTKO, ale w kwestii zdrowego stylu życia jest mistrzem.



Okładka w wersji minimalistycznej, borówki na bialym tle. 







Przepiśnik składa się z kilku tematycznych zakładek.



Na początku motywujące powitanie;) I'm fit I'm healthy and I'm attractive !!!
Rozpoczynamy zdrowe życie: przed nami 4 części, czyli obowiązkowe śniadania, lekkie obiady, zdrowe desery i coś dla ciała-plan ćwiczeń.
Wszystkie zakładki utrzymane w optymistycznych kolorach.
Co znajdziemy w środku?

Spodobały mi się naklejki motywujące;)
Kiedy rano wstaje z łóżka, patrzę w lustro i widzę hasło: "No EXCUSES" szybko sięgam po moje buty do fitnessu ;)

Bardzo praktyczna kieszonka, w której gromadzę swoje przepisy jest już prawie zapełniona.





Przepiśnik zawiera po 3 przepisy na śniadanie, obiad i deser. 
Obok można wpisywać swoje propozycje.









Fit Przepiśnik pozwala na zaplanowanie zestawu ćwiczeń na cały tydzień. 
Wpisuję nie tylko mój trening, ale także wszystkie zabiegi pielęgnacyjne, dzięki czemu o niczym nie zapomnę.


Taki zbiór posiłków i ćwiczeń w jednym miejscu pozwala lepiej zaplanować dietę i ułożyć trening.

Pozdrawiam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz