sobota, 6 września 2014

Bananowo-orzechowy koktajl.

Ćwiczenia, wymachy, brzuszki, trucht, przysiady....
Ufff. Porzeba dużo energii. Co może nam pomóc? Jak możemy mieć jej jeszcze więcej?

Wybierając dowolny rodzaj aktywności fizycznej nie możemy zapomnieć o spożywaniu pełnowartościowych produktów, które uzupełnią zasoby straconej energii.
Wycieńczenie, zawroty głowy, problemy z oddychaniem mogą być oznakami przemęczenia, przećwiczenia, nieodpowiedniego dostosowania aktywności do naszych możliwości.
Kiedy wiem, że czeka mnie spora dawka ćwiczeń sięgam po sprawdzony, pyszny i zdrowy koktajl.

To mój ulubiony posiłek przed wyciągnięciem maty :) 
Daje mi kopniaka! Od razu mam więcej siły i chęci do działania.
Mój koktajl przygotowuję z bananów.
Jak wiadomo jest od źródłem cukrów prostych, które dają zastrzyk energii oraz zawiera dużo magnezu, działającego na pracę naszych mięśni.
Można przygotować koktajl z innych owoców, ale do moich faworytów należy właśnie banan.

Składniki: 1-2 banany, 1-2 łyżki jogurtu naturalnego, 2 łyżeczki siemienia lnianego, 1 łyżka masła orzechowego, mleko (na oko) w zależności jaką chcemy mieć konsystencję, ja używam mleka sojowego.
Wszystko blendujemy i cieszymy się wspaniałym smakim;)


mmmmmm. pyszny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz