poniedziałek, 1 września 2014

Bubel... niestety.

Chcę wam przedstawić i ostrzec przed jednym z podkładów do cery problematycznej.


Mowa tutaj o podkładzie matującym, zwężającym pory Pharmaceris F.





Ja wybrałam fluid do cery normalnej, mieszanej i tłustej w kolorze 01 Ivory.
Jak mówi producent jest to produkt polecany do cery trądzikowej, skłonnej do nadmiernego błyszczenia.
Ma dać 10-godzinne utrwalenie makijażu, przez system matujący, który absorbuje nadmiar sebum, reguluje aktywność gruczołów łojowych i zmniejsza tendencję do powstawania niedoskonałości.
Fluid zawiera formułę Pore- Diminish, dzięki której nasze pory są mniej widoczne oraz połączenie ekstraktu z owoców hiszpańskiej pomarańczy ze składnikami antybakteryjnymi, które zmniejszają widoczność zmian trądzikowych. 
Podkład zawiera filtr SPF 25, występuje w 3 kolorach: 01 Ivory, 02 Natural, 03 Tanned.
Specjalne opakowanie z dozownikiem zapewnia wygodne i higieniczne stosowanie.

Kiedy dowiedziałam się o tym produkcie, zaczęłam szukać informacji na jego temat, niestety praktycznie niczego nie można było znaleźć. Jest to nowy podkład, dlatego jeszcze nie był tak popularny.
Przeczytałam 2 pozytywne opinie i postanowiłam, że go kupię. Był w promocji za 27 zł.
Pomyślałam, że za takie pieniądze dostać specjalistyczny podkład z apteki to okazja, której nie mogę przegapić :)

Na początku jego stosowania byłam nawet zadowolona. Moja cera była matowa, dobrze się rozprowadzał, nie zapychał, ale z czasem coś zaczęło się psuć.... ;/

- moja cera była po nim widocznie zmęczona? nie mogę tego opisać, ale wydawała się "smutna, bez życia"
- kolor przestał mi odpowiadać, był za ciemny, w ciągu dnia nie wyglądał dobrze
- podczas aplikacji robiły się smugi
- słabe krycie, niezbędny korektor przy większych niedoskonałościach
- nie matuje, po pewnym czasie moja cera strasznie się przetłuszczała, nawet po użyciu pudru, dodam tylko, że nie zmieniałam kremów pielęgnacyjnych
- nie utrzymuję się długo na twarzy
- nie zrobił nic z moją cerą, nie spowodował zmniejszania się niedoskonałości
- pory były widoczne tak jak przed aplikacją

+ duży plus tego podkładu to filtry SPF 25
+ nie zapycha

Myślę, że jak na produkt z apteki ten podkład wypada dość blado.
Na pewno ponownie go nie kupię.
Na mojej cerze się nie sprawdził, czasami tak bywa.

Komuś przypadł do gustu? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz