czwartek, 4 września 2014

Moje lakiery do paznokci.

Witam Was serdecznie :)

Dzisiejszy post dotyczy mojej kolekcji lakierów do paznokci.
Często zmieniam kolory i w zależności od pory roku odpowiadają mi inne odcienie.
Do ulubionych marek należą Essie i OPI, niestety właśnie się skończyły i jutro biegnę po następne :)

W czasie wakacji najczęściej wybierałam jasne, pastelowe odcienie.
Wraz z nadchodzącą jesienią zaczynam wymieniać je na czerwone i bordowe kolory.
Dzisiejszy dzień to mały wyjątek bo właśnie mam na paznokciach mleczno-różową warstwę lakieru.
Wygląda bardzo naturalnie. 
Dobry w takie dni, kiedy chcemy mieć zadbane paznokcie, a nie mamy czasu, ani ochoty bawić się w ciemne kolory.
Przed nałożeniem lakieru trzeba urzyć odtłuszczacza do paznokci, aby kolor lepiej się trzymał.

Uważam, że dłonie to wizytówka każdej kobiety, dlatego należy o nie dbać. 
Dobrze wykonany maniciure (niekoniecznie w salonie), peeling skóry dłoni i nawilżenie to podstawa.






1. Lovely classic; nr 64


2. Golden Rose; nr 286


3. Miss Sporty; nr 400


4. Piękny kolor, idealny na lato. 
Wibo; nr 28

5. Maybelline; 
Super Stay 7 dni;
nr 286 pink whisper,
bardzo naturalny efekt

6. DaVinci; nr 295
    

7. World Nails; nr 75


8. The One; nr 40
ciemny fiolet z brokatem




9.  Safari; nr 108


10. Rimmel; nr 4078


11. Delia Cosmetics; 
nr 20
matowy efekt

12. Eveline; mini max; nr 820











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz