sobota, 27 września 2014

Ulubione miejsca - Kielce.

Tym razem nie będzie to post kosmetyczny, ani z cyklu zdrowego odżywiania.
Pozostaniemy w tematyce kuchni, gdyż chcę przedstawić i polecić Wam moje ulubione miejsca w Kielcach, do których lubię chodzić i smacznie zjeść :)

Chodź jest mnóstwo fajnych miejsc z dobrym jedzeniem i kawą, są TAKIE do których notorycznie wracam i wracam :) może ktoś się skusi :)

1. Restauracja "El Paso" ul. Planty 16A




Jest to restauracja meksykańska, w której podają pyszne tortille i shoarmy. Kiedy jeszcze jadłam mięso wybierałam dania z kurczakiem i wołowiną, teraz decyduję się na sałatki (pyszna z łososiem), makarony i krem z pomidorów. Ceny są przystępne dla portfela :) Dania pięknie wyglądaja i co najważniejsze nie są zimne. Atmosfera iście meksykańska :) z sombrero na czele! Muzyka stwarza ciepły klimat. Uwierzcie, że zawsze mi szkoda opuszczać to miesce :)



2. Kawiarnia "Primavera" ul. Paderewskiego 47/2



Miejsce, w którym napijecie się pysznej kawy, czekolady i grzańca. Oblegana w walentynki i przed świętami Bożego Narodzenia. Bardzo bogate menu pozwoli Wam na wybieranie i przebieranie :)
Miłośnicy gorącej czekolady znajdą coś dla siebie, w karcie jest aż 10 propozycji. Warto spróbować deserów lodowych lub grzanego wina z pomarańczą.


3. Cukiernia "Świat Słodyczy" ul. Paderewskiego 34/9A




Chyba nie znam lepszego miejsca w Kielcach, w którym podawaliby tak pyszne ciasta. Ta cukiernia to raj dla łasuchów. Jestem tam bardzo często, nie zawsze decyduję się na ciasto, ale obowiązkowo wybieram kawę i ciasteczka z płatków owsianych. Ceny bardzo przyjemnie, a porcje dość duże. Warto zamówić tort na jakąś uroczystość, potrafią robić cuda! Dużym plusem jest piękny taras, na którym stoją wiklinowe krzesła, a na nich miękkie koce (idealne na chłodniejsze jesienne wieczory).


4. Kawiarnia "Coffiko" Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20, poziom 1



Zawsze, kiedy jestem na zakupach i nie decyduję się na kawę z Coffee Heaven idę właśnie do Coffiko. Moje serce należy do dużej latte i herbaty z pomarańczą i goździkami. Pycha! Menu zawiera nie tylko kawy i herbaty, ale też gofry, rurki z kremem, ciasta, koktajle...
Ceny standardowe: duża latte ok 10 zł, herbata 8 zł. 

Jak widać po moich propozycjach jestem fanką deserów, ciast i kawy.
Co troszkę kłóci się z moim zdrowym odżywianiem. :)

Trzymajcie się ciepło:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz