piątek, 5 września 2014

Masło do ciała.


Witam:)

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejny kosmetyk, który mnie oczarował.
Chodź na mojej półce w łazience jest cała masa balsamów do ciała postanowiłam, że wypróbuję także ten.


Jest to masło do ciała Green Pharmacy, masło shea i zielona kawa.

Masło kupiłam w Rossmanie, ale można go dostać także w innych sklepach kosmetycznych.

Produkt o pojemności 200 ml, kosztował ok. 8-9 zł.

Kosmetyk jest niezwykle lekki, bardzo szybko się wchłania, nie tworzy lepkiej warstwy.
Skóra jest przyjemnie nawilżona i pachnąca. Właśnie zapach... jest zniewalający!
Ja lubię wszystko o zapachu kawy, a więc ten produkt szybko przypadł mi do gustu.
Nie uczulił mojej skóry, nawet po depilacji. 
Zawarte w produkcie masło shea jest naturalnym filtrem UV, natomiast zielona kawa działa przeciw wolnym rodnikom.


Gorąco polecam dla wszystkich, którzy lubią zapach kawy, chcą mieć nawilżoną i gładką skórę.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz